Notice: Trying to get property 'plugins' of non-object in /var/www/www.rantapallo.fi/wp-content/plugins/styles/classes/styles-customize.php on line 150
Koti Matkat Yleinen

Perillä!

Monday, April 1, 2019

Moikka! Eli ollaan perillä Irlannissa! Matka meni hyvin, ja vaika peräkärry oli luokkaa “miten toi pysyy tiellä ja onko se edes laillinen” niin pääsimme perille ilman mitään ihmeempää. Matka otettiin loman kannalta, koska en ole varma saanko lomaa tänä vuonna ja jos saan, en tiedä koska. Lähdimme matkaan päivää suunniteltua aikaisemmin ja pysähdyimme jo Örebron jälkeen, eli n. 3 tunnin ajomatkan päässä kotoa. Tai siis entistä kotia.

Länna Lodge loi paikan nimi ja se oli odotettua mukavampi paikka. Sen jälkeen ajoimme Göteborgiin josta hypättiin laivaan ja seuraavana aamuna olimme sitten saksassa ja Kiel:issä. Sieltä ajettiin Saksan läpi ja Alankomaiden Hulsbergiin jossa yövyimme. Matka jatkui Ranskaan ja tarkemmin Saint-Étienne-la-Thillaye nimiseen kylään ja bed and breakfast majoitukseen.

Seuraavana päivänä ei ollut minnekkään kiire koska laiva lähti Cherbourgista vasta klo 21:00, joten seikkailimme Ranskassa ja päädyimme ennen laivan lähtöä….Ikealle. Jos kuorma ei jo ollut sairaan täynnä niin sen keikan jälkeen ainakin oli. Ja ostin sitten vielä palmunkin. Siis Ikean kukkien hinnat…valtava palmu maksoi 19 euroa, eli sillä hintaa olin valmis vaikka istumaan palmu sylissä. Nippa nappa se kuitenkin mahtui autoon ja pääsimme laivaan.

Ja sitten olimmekin kotona torstai iltana. Eli lauantaista torstaihin ajeltiin. En ihan heti istuisi autoon pidempää matkaa tekemään, mutta eipäs ole tarvettakaan. Keskiviikkona alkaa työt joten viikonloppu on lähinnä mennyt toimiston siivoamiseen ja laatikoiden…piilottamiseen. No ok, ollaan me niitä purettukin, mutta lähinnnä olen salakavalasti piilotellut tavaraa kellariin ja vinttiin.

Viikko tulee olemaan täynnä uusia juttuja tuutin täydeltä, mutta yritän kertoa reissustamme hieman lisää, sillä oli aika monta kivaa paikkaa matkan varrella josta haluan kertoa! Eli kurkatkaa taas “tavalliseen aikaan”, blogi päivittyy normaalisti maanantaisin, keskiviikkosin ja perjantaisin.